Szaleństwa brata i siostry – Mistrzostwo Ludwika

Po powrocie rodziców życie w domu rodzeństwa wróciło do normy. Nadal się przytulali i tańczyli, ale musieli wstrzymać się od seksu. Wakacje trwały w najlepsze i wciąż były bardzo upalne. 22 lipca Ludwik znalazł w internecie bardzo ciekawą informację. Otóż pewnien biznesmen z ich miasta i zapalony miłośnik ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Romantyczny rejs

W ostatni dzień wolności Ludwik i Zuzanna postanowili zrobić coś szczególnego. Zamierzali wypłynąć w rejs po rzece, która przepływała w ich mieście. W tym celu udali się do portu rzecznego, w którym był statek wycieczkowy. Jego załoga urządzała wycieczki po rzece. To miała być ich kolejna randka. Zuzanna ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Randka na torze

Cały nastepny tydzień rodzeństwo spędzało według tego samego schematu. Dzień spędzali na oddawaniu się swoim pasjom razem lub osobno, na wieczór urządzali sobie potańcówki i przytulanki, a potem przed samym snem uprawiali namiętny seks i spali razem w pokoju (codziennie zmieniali się pokojami - jedna noc u Ludwika, ...

Uwielbiam ciebie

Był upalny lipiec 1994 roku. Jezioro, las, ładna polanka i namioty porozstawiane miedzy drzewami. Ostatnia noc obozu harcerskiego (wiadomo "zielona" noc). Razem z kilkoma przyjaciółmi postanowiliśmy zakpić z wartowników, którzy jak dobrze wyszkolone psy pilnowali obozowiska. Wymyśliliśmy sobie, że "zwędzimy" namiot gospodarczy. Plan był dobry, gorzej z wykonaniem. ...

Rodzinne sekrety cz.3

Cudowna, upojna noc z moimi trzema współlokatorkami sprawiła, że obudziłem się dopiero tuż przed południem. Otworzyłem oczy i natychmiast myślami wróciłem do ubiegłej nocy...jednocześnie nie mogąc doczekać się nocy kolejnej i kontynuacji naszych zabaw...tych, którym moje śliczne kuzyneczki nadały zupełnie nowy, fantastyczny wymiar. Rozejrzałem się wokół mając nadzieję ...

Mamuśka inna niż wszystkie cz.3

Błyskawicznym tempem zbliżały się święta. We dwójkę zabraliśmy się za generalne porządki, często umilając sobie pracę w ten czy inny sposób. Oprócz tego był to czas wielkiego dekorowania naszego domku i gotowania. Czas leciał niemiłosiernie szybko, a z powodu naszej opieszałości było tak wiele do zrobienia w tak ...

Ja i 2 kolegów.

Podczas wakacji poznałam dwóch chłopaków (Bartka{młodszy} i Jarka{starszy} ) . ______________________________ Pewnego dnia wybraliśmy się w 3 na plażę. Rozłożyłam koc , rozebrałam się do stroju kąpielowego i skoczyłam do wody. Chłopacy zabrali ze sobą piłkę do siatkówki i zaczeli grać . Po 15 min wyszłam z wody i szybko pobiegłam ...

Twoje soczki

Przyszedłem do Ciebie pogadać. Przyniosłem szampana. Wstawiłaś go do wiaderka z lodem. Siedzimy sączymy ten pobudzający napój i rozmawiamy o tym co najbardziej lubimy w sexie. Rozmowa staje się coraz bardziej frywolna. Czuję się podniecony, a w spodniach robi mi się ciasno. Ty też zaczynasz się wiercić na miejscu. ...

Jaki on pyszny

Nie lubię sobotnich wieczorów. Takie samotne. Wszystkie moje bliskie koleżanki mają swoich chłopaków, tylko ja samotna. Lubię słuchać (nawet nie wiedzą, że podsłuchuję o ich erotycznych przygodach). Jak ja im zazdroszczę. We wczorajszy wieczór, przed lustrem rozebrałam się do naga, długo obserwowałam swoje ciało lekko pieszcząc je po ...

Urlop cz.1

Postanowiliśmy z mężem, że tegoroczny urlop spędzimy całą rodziną nad morzem. Przygotowania trwały juz od jakiegoś czasu. Zakupiłam nowy strój do opalania, sobie i moim dwóm córkom – 17 letniej Karolinie i 15 letniej Magdzie. One również nie mogły się już doczekać tego wyjazdu. Początek urlopu się zbliżał ...

Apetyczna Joanna

Wyglądała niezwykle apetycznie. Dzień był ciepły i słoneczny, a Joanna miała na sobie białą, zwiewną sukienkę, kończącą się powyżej kolan, z prześwitującą pod spodem bielizną. Nie trzeba było się mocno wpatrywać, aby dostrzec delikatny, biały, koronkowy stanik i równie delikatne, koronkowe majtki opinające jej pupę. Do tego wszystkiego ...

Rodzinne sekrety cz.10

- Pobudka! Dość tego spania! - Głośne nawoływanie stojącej w progu drzwi cioci Moniki wyrwało mnie ze snu - Wstawać śpiochy! Dziś będziemy mieli cały dom gości, sama wszystkiego nie przygotuję - dodała po chwili i wyszła z pokoju. Wracająca świadomość sprawiła, że w mojej głowie kotłowało się ...

Jestem lesbijką

Judyta, choć była kilka lat młodsza ode mnie, onieśmielała mnie swoją obecnością do tego stopnia, iż czasami zachowywałam się jak nieśmiałe dziecko. Było w niej coś tak pociągającego, że trudno byłoby się jej oprzeć. Może sprawiały to jej długie, złote włosy, może usta, które ubierała w wyzywający karmin, ...

Pamiętny wieczór

3 sobota miesiąca była naszym dniem - dniem 2 zboczonych przyjaciółek. Ja - Karolina - dość niska, lecz wspaniale obdarzona blondynka o niebieskich oczach. Długie nogi, pupa jędrna troszeczke ponad przeciętna przy moim wzroście oraz 2 spore jędrne sterczące piersi. Moja przyjaciółka - Paulina - wysoka brązowooka brunetka ...

Sen

Siedzę na krawędzi Twojego łóżka patrze na Ciebie jak słodko spisz jak powoli cichutko oddychasz nie chce Cię budzić ale pragnę Cię tak mocno te pożądanie rośnie z minuty na minutę uchylam głowę nad Twoja głowa delikatnie całuje Cię w usta patrze badawczo czy się obudzisz a Ty ...
Najnowsze opowiadania erotyczne

Szaleństwa brata i siostry – Mistrzostwo Ludwika

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Romantyczny rejs

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Randka na torze

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Burza

Następny dzień zaczął się jak poprzednie. Ludwik i Zuzanna wstali, umyli się i zjedli śniadanie. Potem postanowili mieć dla siebie trochę prywatności. Zuzanna w swoim pokoju przeglądała swoje gazetki o modzie, a Ludwik u siebie postanowił pograć na komputerze. Zlecieli tak do 12.00, wreszcie upał osiągnął już 28 ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Kąpiel

Następnego dnia Ludwik i Zuzanna postanowili wybrać się rano na tor kartingowy, a popołudnie zamierzali spędzić nad jeziorem, bo zapowiadali znowu upał i chcieli się ochłodzić w wodzie. Wstali, zjedli śniadanie i poszli na tor. Zuzanna oczywiście znów ubrała się bardzo ładnie. Ubrała swoją fioletową, zwiewną, krótką spódniczkę, ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Randka

Przez całą noc Ludwik nie mógł zasnąć, bo pomyślał, że powinien jakoś uszczęśliwić siostrę. Skoro ona pamiętała o nim i o zabezpieczeniach, dzięki którym mogli uprawiać seks, co czyniło go szczęśliwym to postanowił odwdzięczyć się siostrzyczce za pamiętliwość i dać jej coś w zamian. Postanowił urządzić jej randkę, ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Zwierzenia

Nadszedł lipiec, więc Ludwik i Zuzanna szykowali się do wakacji i myśleli jak je najlepiej spędzić razem. 2 lipca ojciec oznajmił Ludwikowi, że wraz z matką postanowił pojechać na 2 tygodnie nad morze. Mieli wyjechać za 3 dni. -W porządku, ja i Zuzanna poradzimy sobie. - odparł Ludwik z ...

Szaleństwa brata i siostry – Wesele kuzynki

Zaczęły się w końcu wakacje, na które rodzeństwo czekało z utęsknieniem, bo to oznaczało, że teraz niemal cały czas będą mieć dla siebie, a co za tym idzie, będą mogli szaleć ze sobą bez ograniczeń. W ostatni weekend czerwca miało się odbyć wesele ich 25-letniej kuzynki Iwony i ...