Erotyczne przygody Roberta, cz. 3.

Od pamiętnych wydarzeń w pociągu minął już ponad tydzień. Albo i więcej – trudno stwierdzić, bo nigdy jeszcze czas nie dłużył mi się tak strasznie jak teraz. Rzucony z powrotem w szarą, nudną rzeczywistość z oczywistych powodów wciąż na okrągło wspominałem mój pierwszy raz z ciocią Edytą we ...

Odkrycia w alkowie

Czy tak się musiało stać. Dlaczego on nie dbał o to by si w małżeńskim łożu mogła cnotliwie zachowywać. Dlaczego nie czekał aż się połozy i dopiero wtedy koszulę jej zadzierał chcąc się do jej kuciapki dostać. Wtedy sama nogi by rozłożyła jak na małżonkę przystało przed nim ...

Szaleństwa brata i siostry – Mistrzostwo Ludwika

Po powrocie rodziców życie w domu rodzeństwa wróciło do normy. Nadal się przytulali i tańczyli, ale musieli wstrzymać się od seksu. Wakacje trwały w najlepsze i wciąż były bardzo upalne. 22 lipca Ludwik znalazł w internecie bardzo ciekawą informację. Otóż pewnien biznesmen z ich miasta i zapalony miłośnik ...

Rodzinne sekrety cz.3

Cudowna, upojna noc z moimi trzema współlokatorkami sprawiła, że obudziłem się dopiero tuż przed południem. Otworzyłem oczy i natychmiast myślami wróciłem do ubiegłej nocy...jednocześnie nie mogąc doczekać się nocy kolejnej i kontynuacji naszych zabaw...tych, którym moje śliczne kuzyneczki nadały zupełnie nowy, fantastyczny wymiar. Rozejrzałem się wokół mając nadzieję ...

Uwielbiam ciebie

Był upalny lipiec 1994 roku. Jezioro, las, ładna polanka i namioty porozstawiane miedzy drzewami. Ostatnia noc obozu harcerskiego (wiadomo "zielona" noc). Razem z kilkoma przyjaciółmi postanowiliśmy zakpić z wartowników, którzy jak dobrze wyszkolone psy pilnowali obozowiska. Wymyśliliśmy sobie, że "zwędzimy" namiot gospodarczy. Plan był dobry, gorzej z wykonaniem. ...

Rodzinna kąpiel

Mam na imię Wojtek. Moja historia zaczęła się 5 lat temu gdy miałem 25 lat. Poznałem wtedy moją obecną żonę Anię. Anka jest niską, przysadzistą blondynką z dużym biustem (rozmiar DD) i uwielbia się kochać. W tamtych czasach robiliśmy to często i w każdym zakątku naszego mieszkania. Szczególnie ...

Jawa czy sen

Umówiliśmy się na spotkanie w górach, tak jak planowaliśmy. Siedzisz w wynajętym pokoju i czekasz.... Jest wieczór... nagle PUK PUK i.... otwierają się drzwi - wchodzę, ubrana w długi czarny płaszcz... Witaj Słodziutki.... (uśmiecham się leciutko do Ciebie) - Witaj... Podchodzę do Ciebie, przytulam się całym ciałem i nic nie mówiąc ...

Matka kolegi

Pewnego razu wpadłm do kolegi. Otworzyła mi jego mama i powiedziała że Mateusza narazie nie ma ale powinien niebawem wrócić i zaprosiła mnie na kawę. Usiadłem w kuchni przy stoliku czekając na kawę mamuśa poszła na chwilę do piwnicy po ciasto ja kożystając z okazji wskoczyłem do łazienki ...

Ja i 2 kolegów.

Podczas wakacji poznałam dwóch chłopaków (Bartka{młodszy} i Jarka{starszy} ) . ______________________________ Pewnego dnia wybraliśmy się w 3 na plażę. Rozłożyłam koc , rozebrałam się do stroju kąpielowego i skoczyłam do wody. Chłopacy zabrali ze sobą piłkę do siatkówki i zaczeli grać . Po 15 min wyszłam z wody i szybko pobiegłam ...

Weselna rozpusta cz.2

- Cześć piękna, poznałem Cię już dogłębnie, więc teraz przynajmniej się przedstawię - odezwał się z rozbrajającym uśmiechem stojący za Natalią około 30-letni mężczyzna, którego twarz była jej zupełnie obca - Mam na imię Krzysiek i jestem kuzynem pani młodej, a Ciebie obserwowałem od początku wesela i nie ...

Dobrze ci było?

Po powrocie do domu przez kilka dni nie wracaliśmy do zdarzeń z Sylwestra i Nowego roku. Jednakże któregoś dnia, a właściwie nocy po nasyceniu się sobą, Renata tuląc się do mnie rzekła: - Słuchaj nigdy ci o tym nie mówiłam, ale teraz muszę. Moja dziwna konstrukcja psychiczna w obszarze ...

Nietypowe spotkanie

Gra w brydża jest rozrywką wymagającą od graczy dużej inteligencji, dobrej pamięci, umiejętności obserwacji oraz zrozumienia partnera.Adam organizował u siebie cotygodniowe partyjki tej szlachetnej gry. Jego trzej koledzy równie zapaleni jak on spotykali się co piątek by po całym tygodniu pracy móc spotkać się przy lampce koniaku i ...

Przyzwyczajenia

Po wydarzeniach, które opisałem w opowiadaniu „Ciocia Lusia” wiele się w moim życiu zmieniło. Tylko dla zachowania pozorów układaliśmy z mamą pościel na moim posłaniu. Jak się łatwo domyślicie noce spędzałem w dużym, małżeńskim łożu. Spaliśmy niewiele. Kilka godzin każdej nocy zabierał nam seks. Zniknęły ostatnie skrupuły ...

Razem z Katie

Niedawno wróciłam z moich wakacji. Prawie miesiąc przebywałam niedaleko Dallas u mojej koleżanki Katie. Dziś mam ochotę opowiedzieć wam jedną z przygód jaka zdarzyła mi się wkrótce po przybyciu na miejsce. Otóż jakieś dwa dni po znalezieniu się na miejscu, razem z Katie i jej chłopakiem poszliśmy na ...

Szybkie spełnienie

To był jeden z tych koszmarnych dni, gdy po nocy spędzonej z moim narzeczonym znów dopadły mnie wyrzuty sumienia. Kolejny raz musiałam udawać orgazm. Ogarnęły mnie wątpliwości co do sensu naszego związku. Czy już zawsze będę zmuszona ostentacyjnie symulować przyspieszony oddech? Wracając samochodem z pracy ujrzałam przy drodze ...
Najnowsze opowiadania erotyczne

Erotyczne przygody Roberta, cz. 3.

Odkrycia w alkowie

Szaleństwa brata i siostry – Mistrzostwo Ludwika

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Romantyczny rejs

W ostatni dzień wolności Ludwik i Zuzanna postanowili zrobić coś szczególnego. Zamierzali wypłynąć w rejs po rzece, która przepływała w ich mieście. W tym celu udali się do portu rzecznego, w którym był statek wycieczkowy. Jego załoga urządzała wycieczki po rzece. To miała być ich kolejna randka. Zuzanna ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Randka na torze

Cały nastepny tydzień rodzeństwo spędzało według tego samego schematu. Dzień spędzali na oddawaniu się swoim pasjom razem lub osobno, na wieczór urządzali sobie potańcówki i przytulanki, a potem przed samym snem uprawiali namiętny seks i spali razem w pokoju (codziennie zmieniali się pokojami - jedna noc u Ludwika, ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Burza

Następny dzień zaczął się jak poprzednie. Ludwik i Zuzanna wstali, umyli się i zjedli śniadanie. Potem postanowili mieć dla siebie trochę prywatności. Zuzanna w swoim pokoju przeglądała swoje gazetki o modzie, a Ludwik u siebie postanowił pograć na komputerze. Zlecieli tak do 12.00, wreszcie upał osiągnął już 28 ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Kąpiel

Następnego dnia Ludwik i Zuzanna postanowili wybrać się rano na tor kartingowy, a popołudnie zamierzali spędzić nad jeziorem, bo zapowiadali znowu upał i chcieli się ochłodzić w wodzie. Wstali, zjedli śniadanie i poszli na tor. Zuzanna oczywiście znów ubrała się bardzo ładnie. Ubrała swoją fioletową, zwiewną, krótką spódniczkę, ...

Szaleństwa brata i siostry – Wspólne wakacje: Randka

Przez całą noc Ludwik nie mógł zasnąć, bo pomyślał, że powinien jakoś uszczęśliwić siostrę. Skoro ona pamiętała o nim i o zabezpieczeniach, dzięki którym mogli uprawiać seks, co czyniło go szczęśliwym to postanowił odwdzięczyć się siostrzyczce za pamiętliwość i dać jej coś w zamian. Postanowił urządzić jej randkę, ...